Gezondheidslijnen

Snel en persoonlijk antwoord op alle gezondheidsvragen. Alle dagen van de week en in de avonduren bellen met een gediplomeerd verpleegkundige.

De Gezondheidslijnen worden ingezet voor mensen die op een laagdrempelige manier advies willen over een gezondheidsvraagstuk. Van een raar plekje op de arm of een plotselinge oorpijn tot vragen over medicijngebruik. 

Persoonlijk en direct advies

Het persoonlijke gesprek met een van de gediplomeerde verpleegkundigen geeft de beller direct het gevoel gehoord en begrepen te worden. Door de juiste vraagtechnieken toe te passen weten zij snel of uw klant geholpen is met een zelfzorgadvies of dat een bezoek aan de huisarts noodzakelijk is.

Uw klanten bellen de Gezondheidslijn van uw organisatie op een telefoonnummer dat op ieder moment van de week, dus ook in het weekend en in de avonduren, bereikbaar is. De telefoon wordt opgenomen door een van de ervaren, BIG registreerde, A-verpleegkundigen van Medicinfo. Zij zijn intensief getraind in communicatietechnieken, empowerment en motiverende gesprekstechnieken. Hierdoor kunnen zij de juiste vragen stellen, het probleem analyseren en een oplossing bieden.

Bij bepaalde medische vragen heeft de verpleegkundige overleg met een van de huisartsen uit het medisch netwerk van Medicinfo.

Voordelen

Makkelijk en snel antwoord krijgen op persoonlijke gezondheidsvragen

Begeleiding bij het bevorderen van de gezondheid en kwaliteit van leven

Hogere klanttevredenheid en een hogere Net Promoter Score door onderscheidende dienstverlening

“Zeer vriendelijke verpleegkundige. Ik kreeg ook duidelijke antwoorden en snelle reacties! Echt top!”

“Dat ze niet direct zeiden ga maar naar de huisarts maar je echt hielpen door vragen te stellen.”

Meer weten over onze Gezondheidslijnen?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.