Uw patiƫntenapp of portaal aanvullen met live chat
Te druk in uw huisartsenpraktijk of -post? Ons medisch team ondersteunt uw team op afstand, met een extra live chat functie in de patiƫntenapp of het portaal dat u patiƫnten al gebruiken.
- Deskundig medisch team, gespecialiseerd in zorg op afstand.
- Meer service en gemak voor uw patiƫnten.
- Helpt onnodige praktijkbezoeken voorkomen, vermindert aantal telefoontjes en werkdruk.
- Geschikt voor regioās of praktijken met personeelstekort
Uw patiƫnten stellen hun gezondheidsvraag snel en gemakkelijk via live chat binnen een bestaande app of portaal (zoals Uw Zorg Online van aanbieder Pharmeon). Patiƫnten ontvangen een persoonlijk advies van ons medisch team van BIG-geregistreerde verpleegkundigen en huisartsen. Op elk moment, vanaf elke plek. Ons medisch team heeft al jaren ervaring met het verlenen van digitale zorg. Wanneer het nodig is, plant de verpleegkundige een videoconsult met ƩƩn van onze huisartsen. Na ieder consult ontvangt de eigen huisarts een overdracht
Een live chat functie is ideaal voor hulpvragen waarbij een medisch advies gewenst is, maar een fysiek bezoek aan de praktijk niet noodzakelijk. Blijkt dat wel nodig, dan wordt alsnog doorverwezen naar de eigen huisarts of huisartsenpost.
Met een live chat functie kunt u de aanloop naar de praktijk verlagen en tijd vrijmaken voor andere taken. Gebruikers van live chat ervaren een hoge mate van service en gemak om antwoord te krijgen op een gezondheidsvraag waar en wanneer hen dat het beste uitkomt.
Voordelen
Lagere werkdruk en minder aanloop naar de praktijk
Opvang van (tijdelijke) tekorten op de praktijk of post
Ruimere bereikbaarheid voor patiƫnten
Meer tijd en aandacht voor patiƫnten tijdens het fysieke spreekuur
Deskundig medisch team, gespecialiseerd in zorg op afstand
āDoor de integratie van Live Chat in Uw Zorg Online kunnen praktijken eenvoudig extra online zorgcapaciteit inschakelen en de bereikbaarheid van hun praktijk verbeteren. Voor patiĆ«nten en de praktijk is het prettig om via het bestaande portaal en de app te kunnen communiceren. Samen zorgen we ervoor dat we met deze extra dienstverlening goed aansluiten bij het digitale aanbod en de bestaande manier van werken van de praktijk.ā
Wieger Vos, directeur Pharmeon