Persoonlijke begeleiding van Medicinfo
De verpleegkundigen en artsen van Medicinfo begeleiden je persoonlijk bij alle gezondheidsvragen. Dit doen wij in opdracht van organisaties in de zorg, zoals zorgverzekeraars. Wanneer zij signaleren dat hun klanten nergens goed terecht kunnen met bepaalde vragen, dan schakelen ze Medicinfo in.
Waarom?
Het is de combinatie van ervaren verpleegkundigen met een hart voor de zorg en de toepassing van moderne communicatiemiddelen. Het gaat tenslotte wel om je gezondheid en met de techniek van nu is het niet meer nodig om lang te wachten op het advies van een medisch deskundige.
Zo ontwikkelden we onder andere een gezondheidslijn, een app dienst voor alle gezondheidsvragen op vakantie en een website waar je terecht kunt voor advies van een medisch deskundige.
Als het gaat om je gezondheid kun je niet voorzichtig genoeg zijn. Daarom vinden we het belangrijk dat we je deze garanties kunnen bieden;
- Medicinfo is een onafhankelijke organisatie, wij delen je persoonlijke gegevens nooit met onze klanten.
- De verpleegkundigen, artsen en specialisten die je te woord staan zijn BIG geregistreerd en hebben speciale trainingen afgerond om je per telefoon, app en mail te kunnen helpen.
- Wij zorgen voor optimale privacy en veiligheid van je persoonsgegevens. Wens je anoniem te blijven dan is dit ook mogelijk.
Om een persoonlijke gezondheidskwestie te bespreken zijn er echter nog meer zaken belangrijk. Dit is wat mensen als belangrijkste voordelen van onze begeleidingsdiensten noemen:
Vriendelijk en vakkundig
‘De verpleegkundige legt zonder moeilijke termen uit hoe het zit. Daaruit merk je wel dat het verpleegkundigen zijn die weten waar ze het over hebben en die uit de praktijk komen.’
Simpel en laagdrempelig
‘Je stelt je vraag wanneer het je uitkomt en er komt geen heel administratief circus aan te pas. Ik ga niet zo snel naar de dokter maar soms wil je toch even weten wat je moet doen met een klacht. Dan is het fijn dat ik gewoon even kan bellen of een bericht kan sturen.’
Gewoon helder
‘Het praktische, dat vond ik verrassend, ik kon gewoon een foto appen van mijn wond en toen wist de verpleegkundige snel wat ik moest doen. Je krijgt echt concreet advies waar je mee verder kunt.’
Goed bereikbaar
‘Dat je gewoon in de avond contact op kan nemen, dat is echt fijn. Ik wilde iets weten over mijn operatie en was best ongerust. Dan val je toch wat rustiger in slaap.’