Zakelijke markt

Digitale zorg als een service

De gezondheid van uw klanten, collega’s of cliënten centraal

Een goede gezondheid is een groot goed. Maar een zorgverlener is niet altijd beschikbaar. En de drempel om de huisarts te bezoeken is soms te groot.

Snel en makkelijk antwoord krijgen op een gezondheidsvraag kan veel leed voorkomen. Door digitale zorg aan te bieden kunt u uw medewerkers, klanten of cliënten extra ondersteuning bieden als zij een gezondheidsvraag hebben. Ook als zij op vakantie zijn of aan het werk in het buitenland. Een mooie extra service die de tevredenheid van medewerkers en klanten verhoogt en klantbinding ondersteunt.

Ons medisch team bestaat uit BIG geregistreerde verpleegkundigen en huisartsen. Zij geven persoonlijk advies voor gezondheidsvragen via live chat, beeldbellen en telefonie. Dat doen ze in een digitale omgeving die is afgestemd op de behoeften van onze klanten.

De voordelen van digitale zorg als een service

Makkelijk en snel antwoord op gezondheidsvragen

Bevordering van gezondheid en kwaliteit van leven

Deskundig medisch team, gespecialiseerd in zorg op afstand

Hogere klanttevredenheid

Tevreden medewerkers, minder ziekteverzuim

7 dagen per week bereikbaar, ook in avonden

Een compleet digitaal zorgaanbod

Patiënten app

  • Digitale triage (meertalig)
  • Live vertaalde chat
  • Foto’s meesturen
  • Beeldbellen

Medisch Service Centrum

  • Altijd persoonlijk contact via chat en beeldbellen.
  • Ervaren team van verpleegkundigen en huisartsen.

Wij werken samen met:

Hybride zorg werkt! Dat ervaren wij iedere dag.

Let op: gezondheidsgerelateerde vragen worden via deze website niet beantwoord.

Meer weten over hybride regiozorg?