Efficiënte spoedzorg voor de huisartsenpost
Verlaag de werkdruk op de huisartsenpost met digitale ondersteuning.
Met onze unieke hybride aanpak wordt de wachttijd verkort en is er meer tijd voor spoedzorg.
Hybride spoedzorg
In een nauwe samenwerking ondersteunt ons medisch team uw HAP team op afstand. Na digitale triage worden binnenkomende vragen persoonlijk beantwoord via live chat en beeldbellen. Het merendeel van de vragen wordt volledig digitaal afgehandeld. Zo ontstaat rust en extra capaciteit op de HAP.
Bekijk de video om te zien hoe dit werkt in de praktijk.
“We sparren zowel op inhoudelijk als procesniveau met elkaar. Na de invoering van onze app hebben we gezien dat het aantal zelfverwijzers – mensen die zonder tussenkomst van het triagecentrum direct naar de huisartsenpost rijdt – spectaculair is gedaald”.
De voordelen van Medicinfo
Verlaag werkdruk en beperk onnodige belgesprekken
Creëer rust en extra capaciteit op de HAP
Verminder klachten door kortere wachttijden
Integreer moeiteloos in bestaande processen
Een compleet digitaal zorgaanbod
Patiënten app
- Digitale triage
- Live vertaalde chat
- Foto's delen
- Beeldbellen
- Teruglezen gesprek en advies
Zorgverlener portaal
- Overzichtelijke werklijst
- Urgentiecodering van cases
- Overzicht relevante informatie
- Live vertaalde chat
- Locatie onafhankelijk werken
Implementatie
- Opleiding digitaal werken
- Patiënten communicatie toolkit
- Koppelen HAPIS
Medisch service centrum
- Altijd persoonlijk contact via chat en beeldbellen.
- Ervaren team van verpleegkundigen en huisartsen.
- Direct inplannen van consulten.
We werken samen met:
Stappenplan
Op basis van onze ervaring ontwikkelen en implementeren we een passende oplossing, op basis van uw specifieke behoeften.