Dag van het werkplezier in de zorg

Als verpleegkundige ben je het eerste aanspreekpunt voor mensen met een gezondheidsvraag. Door eenvoudig en laagdrempelig contact, zowel telefonisch als via de app, kun je veel ongerustheid wegnemen.

Het verschil maken.

Waar tref je een baan waarin je alle facetten binnen de zorg voorbij ziet komen?

Vragen over zwangerschap, baby’s, jongeren die onzeker zijn over lichamelijke ontwikkelingen, pesten, leefstijl, opvoedkundige problemen, vakantiekwaaltjes etc. Ziektebeelden van A tot Z; alles passeert tijdens je werkdag.

Geen patiëntvraag is te gek. We nemen uitgebreid de tijd om elke zorgvraag te behandelen. Dit doen we niet alleen. Samen met een team van artsen, medisch specialisten en verpleegkundigen staan we 7 dagen per week klaar.

Door onze ruime openingstijden ontlasten we ook de huisarts(en -post) in deze drukke tijden. Hier een bijdrage aan leveren geeft veel voldoening en werkplezier. Wij maken het verschil.

Vraag het de medisch specialist.

Mensen die onder behandeling zijn van een medisch specialist, hebben vaak bij thuiskomst, nog enkele vragen. Wij kunnen deze mensen snel helpen door ze in contact te brengen met een medisch specialist. Via een telefonisch consult krijgen mensen ruim de tijd om alle openstaande vragen te stellen.

Als verpleegkundige verzorg je de intake en na het gesprek met de medisch specialist voer je nog een nazorggesprek. Een service die erg gewaardeerd wordt.

Het is ontzettend fijn en geeft veel voldoening om zo service- en klantgericht te mogen en kunnen werken.


Carien is 13 jaar in dienst bij Medicinfo als Sociaal agoog, verpleegkundige en triagist. Hiervoor was zij werkzaam in de gehandicaptenzorg, thuiszorg en bij diverse huisartsenposten.