Medicinfo versterkt haar positie als zorgpartner met nieuwe merkidentiteit

Medicinfo, een voorloper in persoonlijke zorg op afstand, heeft vandaag haar nieuwe merkidentiteit gelanceerd, een stap die haar voortdurende toewijding aan innovatie en vooruitgang in de zorg benadrukt.

Je blijven ontwikkelen impact te vergroten

In een wereld waarin de zorg voortdurend evolueert, is het voor Medicinfo van groot belang om zich voortdurend aan te passen aan de veranderende behoeften en verwachtingen van haar zorgpartners en diens patiënten. De nieuwe merkidentiteit, met een frisse en eigentijdse uitstraling, weerspiegelt de vernieuwde positionering van het zorginnovatiebedrijf binnen het zorglandschap en de verbinding die we willen uitstralen. Het benadrukt de missie van het bedrijf om de gezondheidszorg te transformeren, zodat iedereen, overal, de zorg krijgt die ze nodig hebben. Efficiënt en met aandacht voor het individu.

“De lancering van onze nieuwe merkidentiteit markeert een belangrijke mijlpaal voor Medicinfo,” aldus Caroline Besuijen, Algemeen Directeur Medicinfo. “Deze vernieuwing is meer dan alleen een esthetische update; het is een weerspiegeling van onze continue inzet voor innovatie en verbetering van zorgprocessen. We zijn trots op de verandering die we teweegbrengen in de zorg en op de impact die dit heeft op de toegankelijkheid en kwaliteit van de zorg die we bieden.”

Een betrouwbare partner in de zorg

Medicinfo is zich scherp bewust van de uitdagingen, behoeften en ontwikkelingen in de zorg. En is al meer dan 20 jaar succesvol door er steeds proactief op in te spelen en hun diensten en oplossingen er op af te stemmen. Door de combinatie van medische deskundigheid en IT-expertise wil Medicinfo de zorg toegankelijk houden en zorgprocessen optimaliseren.